ניקולטי
לתיאום פגישה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382120

ספת שזלונג מבד בתוספת ריקליינרים חשמליים

ספה תלת מושבית עם שזלונג עם ריקליינרים

ספת FUNK לחובבי עיצוב מודרני ועכשווי, עם יוקרה איטלקית. זה הזמן שלכם להתחדש וליהנות מאחד הפריטים הפופולריים ביותר של ניקולטי, ספת פאנק המציעה חוויה של נוחות ללא תחליף, תוך הקפדה על המסורת העשירה של המותג האיטלקי האקסקלוסיבי.

הספה מגלמת בעיצוב שלה את המחויבות של ניקולטי לנוחות מושלמת יחד עם עיצוב מהודר. כבר יותר מ 40 שנה שניקולטי נהנית ממוניטין עולמי בשל הספות המפוארות המיוצרות תחת המותג וספת  FUNK היא דוגמה מעולה לכך.

הדגם מתאים למי שמחפש ספה יוקרתית, מודרנית ונוחה, המיוצרת בקפידה. עם העיצוב העכשווי שלו, האיכות המעולה והנוחות האופטימלית, הספה האידיאלית לכל מי שחולם על רוגע ונינוחות בסביבה מודרנית ואלגנטית.

העיצוב של ספת FUNK הוא עכשווי ומדויק, מה שהופך אותה לרהיט מרכזי בחללי פנים מודרניים. עם זאת, היא הרבה יותר מפריט דקורטיבי המקשט את החלל. 

ספת FUNK מתמקדת בנוחות אופטימלית הודות לאלמנטים מודולריים, המאפשרים חוויית ישיבה בהתאמה אישית. היא מצוידת במשענת גב, משענות יד ומשענת רגליים, המאפשרים לכם למצוא את התנוחה המושלמת על הספה. 

קנייה בטוחה
מידות בהתאמה אישית
משלוח בתשלום
אחריות היבואן הרשמי
משלוח בתשלום
הובלה לכל חלקי הארץ
אחריות היבואן הרשמי
קניה מאובטחת

ספה מדגם FUNK של ניקולטי זמינה בפורמטים שונים, כגון ספה תלת מושבית, ספה פינתית ועוד. היכולת לבחור את הדגם המדויק לחלל הסלון שלכם, הוא עוד יתרון משמעותי של דגם זה. כל אחד יכול למצוא דגם פאנק שהוא מתחבר אליו ולהתאים אותו במדויק לעיצוב הסלון ולגודל החלל העומד לרשותו, כך שיתקבל מראה מודרני ומזמין.

יתרון נוסף של ספת FUNK הוא ההתאמה שלה לאורח חיים המעודד קיימות. הדגם עשוי מחומרים איכותיים ידידותיים לסביבה, המבטיחים גם כי הספה תחזיק לשנים רבות ותהיה השקעה משתלמת וגם כי תוכלו להיות חלק משמירה על כדור הארץ ויצירת עתיד טוב יותר.

הספה עצמה מאופיינת בעיצוב עוטף ומפנק, המעניק תחושה נינוחה לאורך זמן. הספה כוללת מושבים עבים ומשענות ראש וגב רחבות, עם זוויות עדינות המעניקות תחושה יוקרתית אך ביתית.;הספה ניצבת על רגלי מתכת עמידות, המשתלבות באופן הרמוני עם העיצוב של דגם FUNK ומורמות מעט מהקרקע ליצירת מראה מרווח ומאוורר. 

בנוסף, צד הספה יכול לכלול שזלונג יוקרתי המוסיף מקום ישיבה נעים ומשדרג את האמירה הסגנונית שלה.

כחלק מיכולת ההתאמה האישית של ספות ניקולטי, גם בדגם FUNK ניתן לבחור את סוג הגימור הרצוי עבורכם. ספה זו זמינה בריפוד עור יוקרתי, מיקרופייבר איכותי או בד נעים, מה שמאפשר לכם לבחור את החומר המתאים ביותר לסגנון ולצרכים הדקורטיביים שלכם. לא משנה מה תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו מספה איכותית ביותר, שתוסיף טאץ' מדויק לכל חלל שבו תציבו אותה.

בין שאתם יושבים עליה לבד ובין שאתם מארחים אנשים או מבלים עם המשפחה, המדדים הנדיבים של המושבים בספת פאנק מציעים לכם מספיק מקום כדי להכיל מספר אנשים, תוך הבטחת נוחות מרבית לכולם.

 FUNK-ספת_עור_2_מושבים
מעוניינים במוצר? מלאו את פרטיכם
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.
  • מערכת ישיבה מבד דגם ALAN

    ספה דו מושבית מבד מפנקת עם ריקליינר חשמלי דגם ALAN
    במבצע 15,900 / במקום 29,900
  • ספה נפתחת למיטה דגם ALCOVA

    ספת אירוח תלת מושבית נפתחת למיטה
  • מהמלאי והזמנה

    ספה ארוכה דגם BAMBOO מעור

    ספה ארוכה BAMBOO לונג
    במבצע 18,900 / במקום 35,900
  • מהמלאי בלבד + תצוגה

    מערכת ישיבה דגם BELLINI

    ספה עם שזלונג, בבד 2.79 מ'
    במבצע 12,900 / במקום 39,900
  • מערכת ישיבה דגם BUFFALO

    ספת טרמינל פינתית מעור עם ריקליינרים חשמליים
לבירורים ומידע
טלפון: 053-938-2120
שעות פעילות:
א' - ה' 20:00 - 09:00
ו' 14:00 - 09:00
שבת 20:00 - 11:00
טופס יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה
imgcontact