ניקולטי
לתיאום פגישה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382120

מערכת ישיבה פינתית מעור

ספת טרמינל פינתית מעור עם ריקליינרים חשמליים

קוד דגם: N8612

ספה דגם BUFFALO– תשוקה איטלקית הבאה לידי ביטוי בפרטים הקטנים. הספה המרשימה מבית המותג האיטלקי הוותיק ניקולטי, מבטיחה לכם נוחות אופטימלית בישיבה וברביצה, גם לאורך שעות ארוכות. היא משלבת בין נוחות לבין סגנון ואלגנטיות כדי לספק את הדרישות הגבוהות ביותר ולכן מתאימה לכל מי שלא אוהב להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

כדי להשיג את חוויית הנוחות האידיאלית, ספה דגם BUFFALO מעוצבת ומיוצרת בטכנולוגיות החדישות ביותר. היא מצוידת במנגנון חדשני המאפשר לכוונן את נטיית המשענת באמצעות בקרת מגע במשענת היד (בחלק מהדגמים), לנוחות מיטבית. כך תוכלו להירגע אחרי יום עבודה ארוך, או פשוט ליהנות מרגעים של נינוחות עם עצמכם או עם היקרים ללבכם, תוך שאתם נהנים מפסגת השכלול הטכנולוגי. 

עוד יתרון של ספת BUFFALO היא ההתאמה האישית לצרכים ולרצונות שלכם. הספה זמינה עבורכם בכמה פורמטים, החל בכורסא ועד ספה פינתית וספה 2 או 3 מושבים. זה מאפשר לכל אחד למצוא ספה דגם באפלו בדיוק כמו שאוהב ובהתאם לגודל החלל העומד לרשותכם.

קנייה בטוחה
מידות בהתאמה אישית
משלוח בתשלום
אחריות היבואן הרשמי
משלוח בתשלום
הובלה לכל חלקי הארץ
אחריות היבואן הרשמי
קניה מאובטחת

כמו כן, גם בחירת גימור הספה ניתנת להתאמה אישית. אפשר לבחור בין עור בוטיק באיכות פרימיום לבין בדים מלטפים ומפנקים, ההופכים את השהות על הספה לחלומית במיוחד. כמו כן, ניקולטי מציעה לכם מגוון רחב של צבעים, כדי שתוכלו לרכוש ספה המשקפת את האישיות שלכם ומשתלבת בהרמוניה עם סלון בכל עיצוב עם כל פלטת צבעים.

ספה דגם באפלו היא הבטחה לסגנון נצחי ולסטייל ללא פשרות. המראה השיקי והמתוחכם שלה משדרג כל חלל שמציבים אותה בו וכולל צללית נקייה וקווים פשוטים, לצד מראה מוקפד ויוקרתי. זוהי התגלמות האלגנטיות האיטלקית, שתפתה אתכם עם נוחות שאין דומה לה ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר. כל אלו, הופכים במהירות את הספה למוקד המשיכה של הבית והמקום שבו נהנים לארח, לשבת עם המשפחה או לבלות זמן איכות שקט עם עצמכם.

ספה מדגם זה היא השקעה משתלמת לטווח ארוך. היא מעוצבת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, כולל גימור יפהפה ותפירה המבוצעת בדייקנות, מבטיחה עמידות ומוסיפה למשיכה האסתטית. המנגנון המובנה בספה קל לשימוש, מתוכנן כך שיאפשר פעולה חלקה ומחזיק מעמד לאורך זמן. חומרי הגלם מהם עשויה הספה נבחרו בקפידה בשל העמידות הרבה שלהם והשילוב הזה בין חומרים איכותיים ומנגנון מתקדם, הופך את דגם באפלו לספה שתלווה אתכם לזמן רב. היא תישאר מרכז הסלון והבית שנים רבות, מה שהופך אותה להשקעה חסכונית ביופי ובפונקציונליות של חלל המגורים שלכם.

כעת רק נותר לכם לדמיין איך בסופו של יום ארוך אתם מגיעים הביתה ומתרווחים על ספת בופאלו המרהיבה שלכם ותוכלו להבין כי זוהי הבחירה הטובה ביותר עבור מי ששואף לרמת חיים גבוהה ואוהב להתפנק על ספה יוקרתית שעושה חשק להישאר עליה עוד ועוד.

מעוניינים במוצר? מלאו את פרטיכם
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.
  • מערכת ישיבה מבד דגם ALAN

    ספה דו מושבית מבד מפנקת עם ריקליינר חשמלי דגם ALAN
    במבצע 15,950 / במקום 29,900
  • מערכת ישיבה דגם ALAN

    ספה תלת מושבית + דו מעור מפנקת עם ריקליינר חשמלי
  • במלאי

    מערכת ישיבה מעור 3 + 2 עם ריקליינרים חשמליים דגם ALAN

    מערכת ישיבה מעור 3 + 2 עם ריקליינרים חשמליים
    במבצע 16,950 / במקום 29,900
  • סלון 3 + 2 דגם ALAN

    סלון 3 + 2 עם ריקליינר חשמלי דגם ALAN
לבירורים ומידע
טלפון: 053-938-2120
שעות פעילות:
א' - ה' 20:00 - 09:00
ו' 14:00 - 09:00
שבת 20:00 - 11:00
טופס יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה
imgcontact