ניקולטי
לתיאום פגישה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382120

ספת טרמינל פינתית מבד קטיפה ירוק

סלון פינתי מבד קטיפה ירוק דגם PISCO

קוד דגם: N8567

ספת ריש פינתית מדהימה ביופייה ומרשימה מאוד. מערכת ישיבה מבד קטיפה ירוד כולל טרמינל ורגלי מתכת מעוצבות 13 ס"מ גובה. 

דגם PISCO של ניקולטי הוא יותר מסתם ספה, הוא הייעוד והקריאה לכל מי שמעוניין בספה עם חוויית נוחות ייחודית, תוך הוספת מגע של אלגנטיות נצחית. השקעה בספת PISCO פירושה להביא הביתה לא רק רהיט, אלא יוקרה וסטייל, עטופים באריזה מודעת לסביבה שאינה מתפשרת על סגנון או מהות.

ספה מדגם PISCO מגלמת את פסגת הנוחות והתחכום ומספקת חווית ישיבה יוקרתית, אלגנטית ומזמינה כאחד. הקונסטרוקציה החזקה של הספה מבטיחה עמידות ואריכות ימים ומבטיחה שהיא תישאר חלק מרכזי בחלל המגורים שלכם במשך שנים רבות.

אחד המאפיינים הבולטים של הספה הוא המנגנון המתכוונן החדשני שלה. בלחיצת כפתור, המושבים משתרעים בצורה חלקה למצב שכיבה ומציעים נוחות מושלמת, בהתאמה אישית. תכונה זו אידיאלית עבור אלה המחפשים רגיעה לאחר יום ארוך או המעוניינים להתפנק ברגע של שלווה. משענות הראש המרופדות מוסיפות שכבה נוספת של נוחות, שתוכננה בקפידה כדי לתמוך בראש ובצוואר. משענות הידיים משתלבות בהרמוניה עם משענות הראש כדי ליצור תחושה מגובשת ונוחה.

קנייה בטוחה
מידות בהתאמה אישית
משלוח בתשלום
אחריות היבואן הרשמי
משלוח בתשלום
הובלה לכל חלקי הארץ
אחריות היבואן הרשמי
קניה מאובטחת

בנוסף, מסגרת ספת PISCO, הנתמכת על ידי רגלי מתכת מינימליסטיות, מספקת בסיס יציב תוך כדי תרומה לאסתטיקה המודרנית של היצירה. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בתפירה המדויקת ובקימורים העדינים של העיצוב, המעצימים את המראה היוקרתי של הספה. כל אלו מאפיינים את ניקולטי, המותג האיטלקי היוקרתי, המצטיין כבר למעלה מ 40 שנה בייצור ספות יוקרה מגוונות, המתאימות לכל סוג של חלל.

יתרון נוסף של ספה מדגם PISCOהוא העובדה כי היא עוצבה ויוצרה מתוך תודעה אקולוגית עמוקה, המאפיינת את ניקולטי והיא אחד מערכי הליבה של המותג. הספה עשויה מחומרים אקולוגיים מובחרים, המבטיחים יוקרה וקיימות כאחד. בחירת חומרים מתחדשים וממוחזרים, מאפשרת להפחית את הפסולת הנוצרת בתהליך הייצור ולקדם סביבה בריאה יותר, הן בתוך הבית והן בכדור הארץ כולו.

לצד זה, העיצוב האלגנטי של ספת PISCOאינו מתפשר על נוחות או עמידות, הוא בנוי להחזיק מעמד ונועד להרשים. הספה משתלבת בצורה הרמונית עם כל סוג של עיצוב סביבה ומציעה מראה נצחי שהוא גם מתוחכם וגם פונקציונלי. כלומר, הבחירה בפיסקו היא בחירה ללא פשרות. זו הצהרה של חיים בהרמוניה עם הטבע, בלי להקריב את הדברים הטובים יותר בחיים.

בהתאם לחזון המוביל של ניקולטי, גם ספת PISCOניתנת להתאמה אישית. ניתן לבחור בין סוגים שונים של עור טבעי איכותי, בגוונים עמוקים ומעודנים. כמו כן את ספת פיסקו ניתן להשיג גם בפורמטים שונים: ספה תלת מושבית, ספה דו-מושבית ועוד. לא משנה מה גודל החלל העומד לרשותכם ובאיזה סגנון הוא מעוצב, אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפנק עם העיצוב הקלאסי והמזמין של דגם PISCO.

זה הזמן להתפנק ולהרגע, בשלווה מוחלטת. בין שאתם מבלים על הספה לבד ובין שאתם מארחים עליה, החוויה שהיא מציעה היא חסרת תחליף.


ספת-בד-קטיפה-מלטפת-דגם-PISCO
מעוניינים במוצר? מלאו את פרטיכם
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.

ספות רביצה מבד

  • מערכת ישיבה מבד דגם GROOVE

    ספת רביצה תלת מושבית עם שזלונג עם גבים זזים אחורה
  • מערכת ישיבה מבד דגם CORSICA

    מערכת ישיבה מתכווננת באופן ידני מבד דגם CORSICA
  • מערכת ישיבה מבד דגם SERENA

    ספת רביצה תלת מושבית עם שזלונג וגבים זזים
לבירורים ומידע
טלפון: 053-938-2120
שעות פעילות:
א' - ה' 20:00 - 09:00
ו' 14:00 - 09:00
שבת 20:00 - 11:00
טופס יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה
imgcontact