ניקולטי
לתיאום פגישה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382120

מערכת ישיבה פינתית מבד עם טרמינל ומשענות מתכווננות

ספת ריש פינתית עם טרמינל ומשענות מתכווננות

ספה מדגם FIRST של ניקולטי; הבחירה הראשונה שלכם ליוקרה מודרנית ונוחות. דגם FIRST מיוצר באיטליה על-ידי מותג ניקולטי הוותיק, הידוע באיכות העילאית של הריהוט שהוא מעצב ומייצר ובמגוון הרחב של ספות יוקרה מסוגים שונים.

ספה מדגם פירסט היא הבחירה המושלמת אם אתם מחפשים אחר ספה יוקרתית, במראה עכשווי. אחת מגולות הכותרת שלה היא משענות הראש, הניתנות לכוונון ידני בהתאמה אישית.

משענת הראש המתכווננת מבטיחה כי כל אחד, בכל גובה, ימצא את זווית הישיבה המושלמת. מנגנון מתוחכם זה מציע שילוב של נוחות אישית ותמיכה ארגונומית, מה שמשפר משמעותית את חווית הישיבה והנינוחות על הספה, בכל פעולה. היכולת לכוונן את משענת הראש לא רק מספקת תמיכה אופטימלית לצוואר ולראש אלא גם מסייעת בשמירה על יציבה נכונה, ומפחיתה את הסיכון לאי נוחות או מאמץ במהלך ישיבה ממושכת.

היכולת להתאים אישית את הספה באה לידי ביטוי גם באפשרות לבחור עבורה מגוון של ריפודים, החל בעור בוטיק יוקרתי ועד בדים במבחר צבעים וגוונים. באופן זה, כל אחד יכול להתאים את ספת פירסט לעיצוב של הסלון ושל הבית כולו ולהפוך אותה לחלק אינטגרלי באמירה האישית שמשדר הסגנון העיצובי בבית.

הספה עצמה מגיעה בעיצוב אלגנטי עם גימורים איכותיים, לחוויית נוחות ללא תחרות. זוהי ספה חלומית שנעים להתרווח עליה בסופו של יום ארוך, לארח עליה בשמחה ולבלות זמן איכות עם המשפחה, הכל באווירה עוטפת ומפנקת.

קנייה בטוחה
מידות בהתאמה אישית
משלוח בתשלום
אחריות היבואן הרשמי
משלוח בתשלום
הובלה לכל חלקי הארץ
אחריות היבואן הרשמי
קניה מאובטחת

העיצוב המקומר של הספה ובמיוחד בצדדיה, יחד עם המושבים העבים ומשענות הגב והראש הרחבות מוסיפים תחושה עוטפת והופכים את דגם פירסט למזמין ומרגיע. הספה ניצבת על רגלי מתכת עמידות בעיצוב מינימליסטי, המוסיפות לעיצוב האלגנטי ולפונקציונליות שלה.

ספה מדגם FIRST היא ספה פינתית, הממקסמת את שטח הישיבה והיא הפתרון האידיאלית לחללים במגוון גדלים, גם מצומצמים יחסית וגם גדולים ומרווחים. צורת ה "ריש" של הספה הפינתית מטפחת אווירה חמה ומזמינה לאינטראקציות חברתיות או לרגעים מתוקים עם המשפחה והיא מגדירה היטב את אזור המגורים והסלון מבחינת מבנה וסגנון. הפריסה של הספה הפינתית מציעה גמישות בהתאמה למגוון העדפות ישיבה, מה שהופך אותה למוקד המשיכה של הבית.

ספת FIRST  היא גם הבחירה הראשונה והטובה ביותר למי שחשוב לו לשמור על מציאות חיים בת-קיימא. כחלק מהמחויבות של ניקולטי לשלב איכות עם קיימות, כל חלקי דגם זה עשויים מחומרים אקולוגיים איכותיים.

את חווית הנוחות והפינוק המעודן, משלים השזלונג של הספה מדגם פירסט והופך אותה לאחת הבחירות הפופולריות עבור כל חלל מגורים מודרני. השזלונג מרחיב את אזור הישיבה ומוסיף מרחב יוקרתי נוסף לדגם פירסט, שעליו אפשר להתרווח ולארח. 

בנוסף, תוספת השזלונג משדרגת את הלוק הכללי של הספה ומעניקה לה מראה מודרני ומתוחכם שתורם לעיצוב הכללי של החדר, עם מגע של אלגנטיות משולבת בנוחות.

ספה_מדגם_FIRST_של_ניקולטי
מעוניינים במוצר? מלאו את פרטיכם
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.
לבירורים ומידע
טלפון: 053-938-2120
שעות פעילות:
א' - ה' 20:00 - 09:00
ו' 14:00 - 09:00
שבת 20:00 - 11:00
טופס יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה
imgcontact