ניקולטי
לתיאום פגישה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382120

מיטה זוגית מעוצבת דגם ELYSIUM

מיטה זוגית מעוצבת בסגנון מודרני דגם ELYSIUM

מיטה מדגם ELYSIUM: שיא האלגנטיות והנוחות בעיצוב איטלקי מקסים

דגם ELYSIUM מבית ניקולטי מציב רף חדש של סגנון ויוקרה בעולם של מיטות יוקרה. גרסת הקטיפה של קולקציית ELYSIUM מפתיעה, מרגשת ומשלבת אומנות טקסטיל מסורתית עם אסתטיקה מודרנית מעודנת.

המאפיין הבולט ביותר של ELYSIUM הוא ראש המיטה המרהיב. זוהי יצירת אמנות טקסטיל מרשימה, המציגה בד מקופל בעבודת יד מדויקת להפליא. כל קפל וקמט הם עדות למומחיות ולתשומת הלב לפרטים של מעצבי ניקולטי, הידועים ביכולת שלהם להגשים כל חזון עיצובי לכדי פריט ריהוט מרהיב. התוצאה היא טקסטורה מהפנטת שמושכת את העין ומזמינה למגע, מוסיפה עומק ועניין ויזואלי לחלל חדר השינה שלכם, במטרה להפוך אותו למפלט של יוקרה ונינוחות.

מסגרת המיטה של ELYSIUM משלבת קווים נקיים ומודרניים עם רכות נעימה. העיצוב החדשני מוסיף תחושת קלילות ואווריריות לחדר השינה. גם הבחירה בבדי קטיפה איכותיים מעניקה לדגם זה מראה של מיטה יוקרתית במיוחד.


קנייה בטוחה
מידות בהתאמה אישית
משלוח בתשלום
אחריות היבואן הרשמי
משלוח בתשלום
הובלה לכל חלקי הארץ
אחריות היבואן הרשמי
קניה מאובטחת

חוויית שינה ומנוחה יוצאת דופן

הגמישות העיצובית של ELYSIUM מאפשרת לה להשתלב בהרמוניה מושלמת עם מגוון סגנונות עיצוב. בין אם החדר שלכם מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי או קלאסי עשיר, דגם זה ישדרג את רמת האלגנטיות של החלל כולו. האפשרות לבחור מבין מגוון בדים וגוונים מאפשרת התאמה מושלמת לטעם ולסגנון האישי שלכם. אפשר לעצב את חדר השינה כולו סביב מיטה איטלקית מדגם ELYSIUM, או לשלב אותה בקלות בעיצוב של כל חדר שינה קיים.

תכנון ארגונומי מתקדם

מעבר לעיצוב המרהיב, דגם ELYSIUM מציע חוויית שינה ומנוחה יוצאת דופן. התכנון הארגונומי המתקדם מבטיח תמיכה אופטימלית לגוף ומאפשר הירגעות מלאה ושינה עמוקה ומרעננת. המזרן האיכותי, בשילוב עם המסגרת היציבה, מבטיח יציבות ועמידות גם בשימוש לאורך זמן. ראש המיטה הגבוה מספק תמיכה נוחה לישיבה, בין אם לקריאת ספר, צפייה בטלוויזיה או פשוט להירגעות בסוף יום ארוך.

הבחירה בחומרים איכותיים ועמידים מבטיחה שמיטה יוקרתית מדגם ELYSIUM תשמור על מראה חדיש ויפיפה לאורך זמן. הבדים נבחרו בקפידה לעמידות בפני כתמים ושחיקה, מה שמקל על תחזוקת המיטה. כמו כן, המסגרת המוצקה והחיבורים האיכותיים מבטיחים יציבות ועמידות גם בשימוש יום-יומי אינטנסיבי. 

עיצוב מעודן ואלגנטי

רגלי המיטה של ELYSIUM הן דוגמה נוספת לתשומת הלב לפרטים של ניקולטי. הרגליים הדקות והאלגנטיות תורמות לתחושת הקלילות והמודרניות של המיטה. הן מרימות את המיטה מעט מעל הרצפה, יוצרות אשליה של ריחוף ומוסיפות ממד של אוורור לחלל.  עיצוב הרגליים לא רק אסתטי, אלא גם פונקציונלי. הגובה שהן מעניקות למיטה מאפשר ניקוי קל ויעיל מתחת למיטה, מה שתורם לשמירה על היגיינה וניקיון בחדר השינה.

לסיכום, מיטת ELYSIUM היא שילוב מושלם של אסתטיקה, נוחות ופונקציונליות. היא מייצגת את מיטב המסורת של עיצוב איטלקי, עם דגש על חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת. בחירה ב-ELYSIUM היא בחירה בחוויית שינה מפנקת ויוקרתית, המבטיחה לילות של מנוחה איכותית שלובקרים רעננים ומלאי אנרגיה.

דגם ELYSIUM מבית ניקולטי
מעוניינים במוצר? מלאו את פרטיכם
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.
לבירורים ומידע
טלפון: 053-938-2120
שעות פעילות:
א' - ה' 20:00 - 09:00
ו' 14:00 - 09:00
שבת 20:00 - 11:00
טופס יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה
imgcontact